Jom Kelik-Kelik !

Oct 24, 2012

Nak Awet Muda tak?


Assalamualaikum...

Saya ingin memperkenalkan nama saya...Yun Aizun Zulkhaini..nama glamer yang tak berapa nak glamer ialah Yun...kalau kat rumah adik2 , saudara mara panggil kaklong. Lahir tahun 1975. Maksudnya dengan tak berapa nak segannyer saya memberitahu umur saya ialah 37 tahun. Saya mula mengambil minyak kelapa dara hampir 2 tahun iaitu semenjak tahun 2010 sehinggalah ke hari ini dan masih setia...

okay ..back to normal..hee

Bila umor meningkat ...biasalah kulit dah tak berapa nak sama macam muda2 dulu atau erti kata lain masa kita muda remaja.Tapi masa berlalu...umur pon semakin muda lagi ler bertambah..jadi kulit pon dah tak berapa nak ikut ISO yang kita inginkan..yerlahkan hormon perempuan ni pon bukannyer sama jer sepanjang masa....masa period, masa pregnant, masa selepas melahirkan....berubah2..sedikit sebanyak kulit akan berubah sedikit demi sedikit...





Salah satu cara untuk mengawet mudakan wajah kita....minyak kelapa dara inilah boleh membantu..insyaallah..tenyata dan telah terbukti setelah diri sendiri yang mengamalkannya....yang pastinyer janganlah menyerah jer tanpa usaha..Salah satu faktornya juga kalau kita mengambil supplement pastikan harganya berpatutan sooo...boleh ler maintain setiap bulan ..untuk mengelakkan daripada hangat2 tahi ayam..

Maaf ayu aku gunakan gambar ko kat sini ..tak perkan...sebab muka ko memang ayu sentiasa...hee

2010 - Masa ni raye jumpa member lama kat Tapah masa ni belum start makan vco lagi... lepas raye baru start ambil minyak kelapa dara...(muka cam sembab sket & macam bunga kembang semangkok)

*Minyak kelapa dara ini juga dapat menurun kadar kolestrol dalam badan*

2012 - Masa ni pulak ada reunion kat KL masa raye jugak...(nampak cam muda sket tak..?) gituuu..aku perasan ker?? 

Meh nengok lagi gambar kat bawah nie...

aku tak perasankan? memang ternyata nampak lebih muda....

banyak lagi kebaikan mengambil minyak kelapa dara nie...kalau nak tahu selanjutnya lepas ni klik kat iklannyer kat sebelah kanan blog ini yer..

Gambar minggu lepas..terkini....glowing2 gitu......

daaaaaaaaaaaaa.....!!!


2 comments:

  1. this is my new blog!do stopby ;)
    http://www.rasyidahkamar.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails