Jom Kelik-Kelik !

Nov 16, 2010

MaJlis PerKaHwin SePuPu di KamPar, PeRak



hari ni barulah dapat update entry ..semalam sibuk giler buat
laporan biasalah ujung2 tawon nih kan..
nengok ler muka fresh aku kat atas ..dan muka kembang semangkok yang sangat2 seronok sebab nak pegi melangok...heee


pegi tak ramai satu kereta jer ..ijat,zati & mak wan

sebelum muka sememeh baik amek gambar puas2 dulu..

 okay dah sampai selekoh rumah sepupu aku (zamri) anak makngah
rumah dia kat Kg. Batu Karang Kampar, Perak. kawasan rumah kat sini kawasan gunung-ganang ..dulu kalau pegi rumah dia wajib mandi sebab seronok rase mandi air gunung..

 tema kuning..


 anak pengantin..ehh pengantin belum ada anak..hee
(buat lawak kerr...)

 bunga peha paha orang Kampar


orang sekarang banyak yang datang semua dah siap..cateringlah katakan.. datang tolong makan jer ngan amek2 gambar... itu yang sempat memadu kasih tuu..(pengantin tua)

bersama mak saudara aku yang tersayang...rumah dia kat Kg, Simpang Pulai

Lauk  pauk masa hari tu..

Lauk Kambing Masak Kormak


 Lauk Nangka
(aku tak ambik takut angin ..tapi rupe2nya ada ikan masin..
nyesal tak ambik..tak ada rejeekii yoonn..

Pajeri Noneh


paling best
menu wajib ada ..Rendang Tok



 ini pinggan aku...makanan seimbang
cuba korang nengok betul-betul seimbangkan ?? aku susun lauk2 tu sama balance jeerr..seimbanglah tuu..

Pengantin Sebenar


 budak encem (anak sepupu)

 anak dara nih..tak sempat nak tunggu balik nak makan telor abiss karpet makngah tu ooii...

cenderamata dari pengantin

ijat bersama Afiq (anak makcu) yang sangat sedap suaranya..mendayu-dayu..dia berselawat semasa pengantin sampai dan setiap kali majlis bermula mesti dia yang bacakan doa..
ijat tolong jadik macam abang afiq tau


sempat karaoke..jangan mara haaa
(lagu Hati Kami Kama)

 Like wife Like husband..hee


gambar ngan saudara mara kat sana.semua mak2 saudara & pak2 saudara
dok kat Perak .
Family aku jerr tercampak kat Melaka..heee
anyway...Seronok masa kat sane..Jumpa Lagi Semua !!..byee


YEHH !!!YEHHH !!!
 LEPAS MAJLIS NIH TERUS NAK PEGI CAMERON HIGHLANDS>>>>>
laaaaa..laaaa....laaaaaa

nantikan Episod seterusnya...jari mak dah lengoh nih...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails