Jom Kelik-Kelik !

Aug 16, 2011

EngliSh DeCoRation GaRden


Tiba-tiba jiwaku dibelai-belai dan rasa ingin bersantai di suatu tempat yang sungguh nyaman udaranya dan dikelilingi oleh bunga-bungaan segar mewangi diiringi pula hembusan angin dingin membelai diriku ini..waaaahhh...imaginasi begini melanda diri aku mungkin disebabkan oleh beberapa kekusutan yang melanda diri aku semenjak dua menjak tiga menjak ini..dan kerana mood berpuasa yang dah tentu-tentunya nak melepak ditempat-tempat yang sejuk & dingin ....tak caya cuba bayangkan sekarang kalau anda berada di suatu tempat yang panas, bising, busuk, hirok pikok....ala2 Puduraya lah senang citer....pin pin !! ton ton !!...pooooonnnn!!....ah tensionkan?......

Sebab tulah aku suka bercuti di Cameron Highlands...hehee..gambar-gambar ni semua ni..bayangan gurauan aku jer..bila aku nengok gambar taman-taman ni kan..terasa macam nak jadi macam snow white pun ada ....pakai gaun sambil memegang sebiji bakul dan dikepitkan di tepi pinggang berjalan-jalan sambil memetik bunga-bungaan dan strawberry jugerr...jangan marah haaaa....

Rasanya ada banyak nyamok tak kalau aku buat kat gumah aku cenggini?

Waaaahhh duduk bersantai kat belakang rumah sambil baca magazine.....(mingguan wanita...hahaa..)

okaylah itu sajer bayangan gurauan aku untuk korang pada hari ini yer...

nak pergi kutip strawberry jap...ehh mane bakol tadi...
ha ni dia....

la la la la la la la la la.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails