Jom Kelik-Kelik !

Mar 16, 2012

QUAKER Shape Control


Assalamualaikum...

Malam tadi aku try nak makan quaker oat...sebab nak "ajar" diri jangan asyik nak makan yang oily-oily jer ...sesekali okay tapi kalau selalu sangat...akibatnya tak bagus untuk kesihatan terutama tak baik untuk jantung kita...dan di atas kesedaran itu lah aku try nak makan Quaker Oat untuk mengelakkan aku nak pergi dapur malam-malam...goreng french fries....kadang-kadang tu aku buat" Ulangkaji "Pelajaran "....makan nasi 2nd round...huuhh..



 


ini yang instant punya..tapi aku tak berapa pandai makanlah...tak boleh nak abis...nie pun aku letak gula sket...hehee (sket jer tau...)

tapi still tak boleh habis...tak per nanti aku try lagi....!! tapi kalau nak sedap..senang jer...korang letak ar bawang...daun kucai...ikan bilis...letak garam sket....haaa baru boleh makan....cam kat bawah nie...



nidd diaaaaaa....eh salah N3 errkk .....ni gambar cekodok yang aku goreng petang semalam....!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails