Jom Kelik-Kelik !

Jun 15, 2011

Serba KeLabu di Majlis Hi-Tea


Pada Ahad yang lepas ,selesailah sudah Majlis Hi-Tea Licthin Bersama Duta Aisyah, di A'Famosa Resort . Sampai di sana lebih kurang pukul 2.20petang kalau diikutkan majlis bermula pada pukul 2.00 petang. Tapi okaylah masa tu majlis belum pun bermula lagi. Sepanjang perjalanan aku menuju ke Ballroom dimana majlis itu berlansung..mata aku tak duduk diam melihat masing-masing berpakaian anggun pesona dan penuh bergaya bertemakan warna HITAM & KELABU ...termasuklah orang yang kat atas tu..pening jugak nak carik baju tema-tema ni tapi macamana pun nak kena diadakan juga ..taknaklah lain daripada yang lain pulak..Baju aku beli di Masjid Tanah, skirt labuh aku beli kat Tesco kat bahagian luar (orang Thailand meniga kat situ)..sebab murah ..hehee..tudung tu beli kat Nilai...kasut kat SOGO baru pergi hari tu...(kecek kat ayah poji..carlo rino ada offer..) fuuhh...!! penat tau..tapi puas hati..seronok..



Bersama Pengarah Urusan De Bella ..Pn.Hjh.Puziah Saad.


Rakan-rakan seperjuangan


Rakan-rakan di UiTM yang turut memeriahkan lagi majlis hi-tea pada petang itu.



Pn.Norehan Harun (orang kuat De Bella merangkap sepupu..hee..)
yang membawa aku ke dunia LITCHIN De Bella ni...



lagi ...


kantoi.com


tak per balik nanti jangan lupe telan LICTHIN yer..


Tak mahu ketinggalan bergambar bersama aishah.
Aisyah menyanyi sambil berjalan menuju meja ke meja ...



salah sorang nombor naik...satu meja dapat hadiah..!



Artis Jemputan pada petang tu..Datuk M.Daud Kilau persembahan yang cukup menghiburkan...


Duta Aisyah...dah turun berat badan sebanyak 22kg...




Posing Manja aku untuk korang sumer...auww...
heee...



JOM LITCHIN !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails