Jom Kelik-Kelik !

Jun 22, 2011

Tiru Macam Saya


Sorry semua yer kalau rasa gambar ni terlebih sudah. Memang POn. ! Kerja aku sekarang asyik nak tengok cermin jer..sebab body semakin "menipis" ..seronok ar..sebab mula ambil Produk Litchin hari tu berat 66kg sekarang dah 62kg ..belum sampai pun 2 bulan.sudah ada beberapa baju yang dahulunya tak boleh pakai sekarang dah boleh dah. Badan kalau naik dah tahu dah..mesti kat peha dan punggung dulu yang akan berubah bentuk muka bumi.

Kalau asyik sarung kain atau seluar tersekat dan terloncat-loncat nak tarik kat atas dan siap mintak tolong anak dara kecik tu tolong tarik haa..faham-faham sendirilah tu. Ada sepasang baju kurung moden tu..aku suka sangat ..so aku main beli jer..walaupun kainnya agak ngam-ngam jer..tapi aku pakai jugak ..bila pergi bilik air..rasa macam nak nangis bila dah tarik kain dan susah nak turun semula..rasa geram rasa macam tak pakai kain dan keluar dengan bajunya saja..tapi lari pulak semua orang kat luat tu nanti..hahaa. So, pok pek pok pek lah aku mengomel sengsorang sambil-sambil nak turunkan kain tu..SEKARANG TIDAK LAGI !...
senang tarik & senang diturunkan..echewahh...(cam iklan kat TV plak).

Sape yang belum cuba Produk Litchin cepat2lah yer..sebab sekarang ni memang sesuai sangat sebab kalau ambil produk tu sekarang sebab bila ambil sekarang sambung plak dengan bulan puasa. Conpem Hari Raya nanti ramai yang akan menegur kelangsingan anda! Mesti seronokkan?

4 comments:

  1. wahhhh..tahniahh..... raya nanti boleh bergaya kan kan....saya blom cuba lagi produk tu...

    ReplyDelete
  2. salam....gee...kalau makan collagen yang kak nani jual lagi meletoppsss!!!!

    ReplyDelete
  3. NaniRostam-kalau makan collagen tu boleh jadik cantik macam kak nani tak? heheee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails