Jom Kelik-Kelik !

Dec 28, 2010

SeHaRi SunTOk PoN BLoM TenTu Puas Ke NiLai 3




Hai korang..korang..korang aku nak cerita ni.hehee..baru-baru ni aku & family pergi ke Nilai 3..biasalah pegi tetempat camtuh..dah tentu2lah nak g abiskan duitkan..tapi harus beringat-ingatlah ..
"Ukur Baju di Badan Sendiri"..Sendri Mau IngatLah ..!"huwawawaaa..
yang sebenar-benarnya mak aku nak carikkan barang2 perkahwinan adik lelaki bongsu yang akan berlangsung pada bulan depan.itulah kasih seorang ibu erk..erk? erk?
sanggup untuk buat apa saja demi untuk memastikan yang majlis anaknya akan berjalan dengan lancar & segala kelengkapan mencukupi..
kami adik-beradik pun memainkan peranan masing2 bagi merealisasikan harapan mak..tak nak mak pikir sorang2 ..tak nak mak rancang itu ini  sorang2..tak nak mak penat sorang..tak nak tak nak tak nak..
sayang mak..

sampai2 jer..pergi basah tekak dulu..aku tak makanlah kan sebab sejam sebelum sampai NiLai tu baru lepas makan kenduri gumah orang kahwin.konnyang laeiii..


sedap arrrr dia punya cendol ni...


selain letak kacang merah ada jagong ada pulut ...
sodaaappp...puas hati akaak deekk..

kat depan kedai barangan pengantin


     sabar yon sabar.....jangan tergoda oleh hawa nafsu syaitooonnn ituu....


"like father like son"

tang nih yang aku lomahhh nih...
masuk kedai -kedai cam nih tak suka aaarrrr...



haaa  yang ni best..
jual barangan crocs kebanyakan harga RM10.00 cantik-cantik tuuu..
GeRaaammm..Jangan Engkau Geram..Geram ..Geramm..Geram
bermacam ragamm..
haaa kan dah kuar lagu BLACK DOG BONE...
yang kat dalam bekas2 tuu..kalau nak tambah2 kan dia punya aksesori satu RM1.00 ..eeeee geram cute2 semua nyaa...



Ayah Poji pun geram yeerrrr...beli bang jangan tak beli..


zati tambah FLoWer tu dua ketol..cute kan?

si IjaT pulak tambah MiCKey MouSe


Barang2 yang aku beli kat sana..

carik lining & kain untuk kain lace ni ..aku beli dah lama masa kat Medan ..macamlah kat Melaka tak ada jual...
overkan ? aku tak tahan sangat masa kat Medan tu ..nak beli jugak..nak beli jugak..sebab kain lace dia murah2..

cantik tak tudung nih ?? alaaa kalau korang mencebek pon
 aku tak nampak..hehee

dan beli bunga ni juga...sangat cute..


beli sticker bunga ni...aku tak boleh membohongi diri ku lagi..sebab dulu aku penah kata yang aku tak nak lagi beli collection..bunga2 english style nih..tapi bila setiap kali aku jumpa jer cekadak2 nih..aku seperti berada di dalam alam khayalan dan terasa diri macam serooonookk sangat  ..kadang2 tu boleh hilang ingatan seketika .heheh..maksudnyaaa memang aku suka koleksi-koleksi English Style ni...

nengok nih..abis kabinet tv aku cat warna putih...dan apa laagiikk kasik tampallah gua punya sticker...


amacam okay tak ?hehee


hah tampal semua..tampal..




okay ...bye..bye korang...love korang ...muaahhh...
*(berapa banyak korang daaaaaa...)

2 comments:

  1. Jo-Achilles- hai ju! thanx for ur support!ishh taste u lg dashyat..kahkah

    *dont forget to be my follower kay? sorry kalau ada certain2 ayat kat blog aku yang ko tak faham..hee. thanx for ur support anyway..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails