Jom Kelik-Kelik !

Feb 18, 2011

Senangnya buat Pizza

haaa..nak bagitau korang yang aku ...
sudah berjaya membuat Pizza . laa senang jer ingatkan susah sangat..aku letak cheese, sosej, mushroom.  dan pelbagai lagi..sungguh enak & sedap tak hengat. aku buat pizza ni tak mengambil masa yang lama..aku buat pizza tu khas untuk zati sebab masa tu dia jer ada kat rumah. Ayah Poji keje & ijat ikut makwan jenjalan. aku pon rase cam tak percaya.ehh dah siap..okay lepas tu aku buat pizza yang seterusnya...
ehh. dah siap? haa aku buat lagiii..
lepas tuuu aku...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TeKan CLICK untuk Next PIzza

Dah siap!! senangkan ??


Jangan marah haaaa.......
(masa ni aku boring giler so aku join zati main game..
hehee susun-susun jerr..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails