Jom Kelik-Kelik !

Dec 13, 2011

PenGhiBur dikaLa DuKa...


Malam tu sungguh boring..memang selalu pun boring sebab ayah poji selalu keje malam. So, aktiviti pun macam biasa ..dok dalam bilik lepak2 dengan anak2...sedang aku asyik nengok TV tetiba aku ternampak lah si ijat sedang main2 dengan Topi Beijing yang mak wan dia beli kat Beijing baru-baru nie..(dah lebih sebulan sebenarnya..hehee..) muka si ijat tu kan tembam + gebu  so bila dia pakai tu aku tergelak nengok sebab muat2 jer muka dia pakai topi tuu...aku cakap kat dia..." alo lo lo...tembamnyer dia..comeynyer dia pakai topi nie..." malu anak bujang aku tu bila ibu dia agah2 dia macam baby...ngeh2..

macam orang eskimo ....tuu yang duduk kat Iglu ...
eh dah lama tak guna ayat2 cenggini...

Mak Wan dia kata masa ni muka ijat macam muka i ...betul ker? masa dia kecik2 bawak g jenjalan selalu orang akan tegur..." eh dia dah ngantuk ker budak nie.." hellloo memang mata dia pesen tu okkay...hehee..

 smileeee....

 adik pun nak jugak interframe...lagi macam2 memek muka dia buat...!
cer nengok cer nengok....

 geletek dia...geletek dia..! ( ijat amek kesempatan nak kenakan adik dia ...)

ha ha ha ha ha !!! akulah vampire....
hantu loncat2 yang didatangkan khas dari Beijing...
hi hi hi hi hi hi ....


 sorry hidung kita bersawang sikit...sebab baru baik selesema...


bye semua !
JanganMimpi Vempire malam ni sudaaaahhh...

1 comment:

  1. hye si cumil... jom join..contest... http://ehemsz.blogspot.com/2011/12/like-eisya-contest.html korang yang lain pon bleh juin tau.. jom join

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails