Jom Kelik-Kelik !

Aug 16, 2010


Minggu Lepas aku ada Program Komuniti Sihat Sejahtera menjana...eh apa lagi erk..(tuulah nak taip betul2 mengharapkan apa yang tertera kat atas tuh)..padan muka aku ! ..hehehh..cam kenal jek makcik kat atas nih..mak aku ler yang pakai sunglass tak penah tinggal tuuu...

ini program ana figi dekat itu temfat Fanchorlah...Fanchorlah..tak de ah saje jer buat lawak meraban bulan2 posa nih. aku g kat Balairaya Panchor, kira tak jauh lah ngan rumah aku..tujuan program nie sbenarnya nak masyarakat sihat dan rajin bersenam. tu yang aku dok join ngan dorang buat senamrobik ngan poco2..setiap minggu akan diadakan kat Balai taman aku sbb nak ambik Laporan Ujian Kesihatan ngan berat badan semua2 tulah..lepas 3 bulan nanti..sape yang berat badan paling banyak turun dan kedatangan pulak bagus ..dialah yg MENANG.haa sape lagik aku lah tuuhh...(eh tetiba plak hidung aku jadik semakin mengembang)..Perasan !

aku kalau bab posing nih memang boleh sampai lupa anak kat belakang ! Yun ko ingat ko pakai baju kebaya nyonya ker nak posing camtu? nyehnyehh..

 antara tetamu yang hadir.

antara "anak-anak" yang terpaksa hadir ..

okay semua..kita ambik mood..ambik mood dulu..

...kan dah cakap tadi mak aku aku mmg camtu style dia..jangan
tidak-tidak ..spekmata itam mmg tak bleh tinggal punya... heheh..

ewaahh..ikut jangan tak ikut..sbenarnya ramai pengikut kat depan tuhh..apa nak kata harapkan member ambik gambar ..terimalah seadanya..
echehh..dak kena dok depan dah macam cikgu sekolah tadika pon ada ..

Gambar kenangan ngan orang-orang Kg.Panchor ...lelaki yang dok tengah2 yang paling gonjang tu lah Jurulatih senamrobik kita orang..

okaylah ..!! byeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails