Jom Kelik-Kelik !

Aug 9, 2010

Restoran Terapung Umbai Melaka


Rase2nya lebih kurang seminggu tak update kot..sibuk sketlah semenjak dua menjak tiga menjak nih.. sebab kat opis dorang mintak tolong cover kaunter pendaftaran cz ramai student demam..hari nih baru lah ok sket kot..harap-harap camtulah..insyaallah..

last week opis aku ada Majlis Perpisahan sempena MA (Medical Assistant) di Unit Kesihatan Kampus Bandaraya Melaka akan tamat tempoh kontrak. So kita orang decide nak g "Restoran Terapung" kat Umbai, Melaka. aku penah datang sini sebelum nih..korang pernah g tak ? okay gak ar tempat dia menarik..kira sekarang nih dorang dah upgrade tempat nih untuk menarik orang dari luar negeri Melaka untuk datang kat sini.
.
.
.
haa inilah MA yang dimaksudkan ...Encik Mahidzir..kita orang panggil En.Dir jerr... tu dia tengah bagi sket ucapan untuk terakhir kalinya....


Gambar kenangan bersama family En.Dir (Wife ngan anak dia yang agak ensem ..)

aku tak kisah kalau orang lain tak bersedia atau pandang tempat lain..yang penting aku tengah control cun..haa nampak tuh..muka tahan nafas !..nyehyehyehh (tak sonoh ar dak yon nih)


terimalah hadiah dari kami yang tak seberapa ..
(yang bagi hadiah tu is my bos-Dr.Sapura)


 

juadah-juadah penambah berat badan..

ini diantara hidangan yang aku ngap malam tuh...tapi rasenya tak cukup besarlah..heheh..


dan mangsa seterusnya ialah sotong gebu ini..

orang-orang kuat Unit Kesihatan..yang baju biru ni bakal menggantikan
En.Dir nanti..



ok dah tu jer..heheh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails