Jom Kelik-Kelik !

Aug 25, 2010

Wahhh...cantekknyeee...


Hari tuh.. aku teman adik aku g carik lampu untuk rumah baru dia...ehemm..ehemm..(rumah raye...pheeiiiwiittt..) soo aku yang tak membeli nihh..(sian jer bunyi nyer..) cam biasalah kan..amek lah gambar mane2 yang kira nampak menarik kat mata aku nih...

cantik tak lampu tuh ?? cantiiikk sangatkan...i liiiike...
(harga ribu riban mane tak cantik nyer) heee


anak tokey lampu tuu..ngehngeh


Waaahh!! Holeng ngaaaa !!


haaa..kipas nih aku berkenan...cute tuuu..memang sesuai untuk
bilik kanak-kanak

kalau untuk bilik orang tua mmg tak sesuai lansong ...nanti mesti orang akan cakap dalam hati ...

"dia nih betul ke tidak nih.."

okaylah sekian saje tajuk perbincangan kita pada hari ini, iaitu

"LAMPU & KIPAS"

sekian wasallam

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails