Jom Kelik-Kelik !

Oct 29, 2010

Nilai Kasih Sayang


tak tahulah aku nih..agaknya minggu nih..minggu hormon keibuan aku
 terlebih kot..asyik nak citer pasal anak jer..

soo untuk mem'balance'kan kembali hormon-hormon itu aku kenalah luahkan...hehee

dahlah pagi tadi aku dok dengar lagu Maher Zain tuuu...touching tuuu..
seb baik tak nangiss pepagi buta tuu..huhu..
apsal aku nih ?? Toloonngggg.....!!

soo mangsanya koranglah kaann..huwahwahhwahh

sorry erkk..tak per uolls layan jerlah yer..

aku dok terfikirlah pulak camne nak terapkan nilai-nilai kasih sayang yang amat mendalam kepada anak2 kita...

kalau boleh tak nak diaorang ada rasa irihati..dengki mendengki...jual ikan..ehh ehh shilapp..selfish..tu semua tak bagus untuk hubungan adik beradik..

jadi daripada kecik ni lah kita nak kena terapkan nilai-nilai murni tu...

aku selalu bagitau pada ijat & zati..

adik-beradik kena apaa?? sayaaanngg........

bila dia mood baik ...so dia orang akan sambunglah..menyayangiiii....


haaaa...cam tulah sayang menyayangiii...adik beradik tak boleh gadoh-gadohh..

haaa cuba ijat bayangkan kalau hidup ijat tak de adik..mesti boringkan?? Mesti ijat kena main sorang-sorang ..soo member pun tunduk jerr..cam insaflah konon..

tapi kalau temperature dorang tengah naik....

TAK SAYANG MENYAYANGII !...

adusshh ..bagai di tusuk sembilu berbisa...



Jangan ada rase irihati diantara adik beradik .kalau itu terjadi ..
ianya boleh memutuskan sesebuah hubungan silaturroooohiimmm yerr...



memang kadang-kadang perasaan iri hati ..dengki-dengki sesekali dia akan datang melintas ...tapi kita kena tepislah..lawan ! lawan ! perasaan tuuhhh !!
hiiyaaaaaaaaaaaaa!!! Dussshhh !!!

ijat ...sayangilah adik mu dan zati sayangi abang mu yerr....
sebagaimana ibu menyayangi adik-adik ibu...wahh gitewww

---yun aizun love yun zanariah love mohd suffian love mohd kharil---
love uolls ! muuuaahhhh...



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails