Jom Kelik-Kelik !

Oct 27, 2010

"Step Right"


aku sebenarnya agak pening-pening langau dengan susunan gambar nih..aku drag dia turun bawah aku drag atas dia ke kiri lah ke kananlah..mencik tauu !!tapi still dia nak dok atas gek..
apa daa intro jer gambar air..seb baik bukan bulan posa..nak upload lagi skali maleh lah pulak. korang jangan fining tauu ! heee

buat julong-julong kalinya akak ko ..buat khas entry untuk korang berdua..
I LAP BOTH OF U !


Gee (adik ipar cayang ) & Pyan ( adikku cayang )


terima kasihlah korang berdua yer belanja akak ko nih makan pizza hut malam tuh..

mula2 ingat pergi carik present ayah poji dengan mak..mak pulak sibuk malam tuh dia "operasi" mengemeh rumah sebab ada orang datang pasang wallpaper..yelahkan adik bongsu nak kahwin bulan satu nih..
soo..aku memula frust jugaklah kan..yelah dah siap make up sekilo,
eye shadow 50gram..belum campur lipstik semua2 tuhh kann..perfume dah satu badan aku spray !

tetiba pulak dapat call dari adinda beta..

(lakonan semula)

"hello along kat mane tu ? "

" kat gumah mak..ingat nak ajak mak..bla..bla..bla..)

"oh pyan pun nak ajak mak keluar ..boring nih..sebab nanti gee bawak kereta..pyan tak bleh nak pegang qhaleef.."

(Ohh tak yer..sian member belum baik lagii..tulang rusuk dia ada
sedikit retak main futsal hari tuh...ala cian cian)

soo.. aku pon apa lagik ...ajak ler dia pergi..Tampin...aku yang bawak keto (kereta okay ) ...so senang ...si qhaleef omak dio yang pogang..
tapi bawak kereta kena peplahan jer ..sebab bwak orang pantang
tak berapa sihat...

dah selesai carik apa yang dihajati tadi..tetiba dorang masok kat dalam Pizza ..ajak aku NGAPP !! hee

aku pon cakap lah kan..

"wahhh kira along "step right" lah nihh.."

bila mak aku call tanye dia kat mane ...aku pon sampuk ler ..

ha ar ada kat pizza ...STEP RIGHT... ! (Langkah Kanan)

barulah member tergelak besorr..ohh tadi tak perasan lagi rupenya...
pas tuh terus jer dia cakap..

makanlah long..pyan bukan "INVITE - INVITE CHICKEN" nih...
wahh ko macam akaakk ko jugak kan...
lawak international standard..nanti along bagi sijil ISO okay ??
heheee


aku makan nih..lupa pulak nama dia apa ..yang aku ingat nama kat belakang tu jer .....CABONARA


muka qhaleef bila pandang camera jer nak kecik kan mata
aku saje tak nak pandang belakang ...maluu ahh !

MUKO OMAK DIO KO MUKA APAK DIO SI QHALEEF NIH?? hee
jangan kemana-mana ..jawapannya selepas ini !
acah jerrrr..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails