Jom Kelik-Kelik !

Apr 19, 2011

PuteRI ExPired

                                

     

Assalamualaikum wrt.wbt. yang dihormati, pembaca-pembaca blog saya sekalian, yang disayangi lagi disanjungi pembaca-pembaca blog saya sekali lagi dan tidak ketinggalan juga kepada pembaca-pembaca blog saya secara senyap dan rahsia tapi tak jadi follower pun..huhuu apo nak dikato..dah nama pun negara berdemokrasikaan...tiada paksaan yerr..janji korang semua bahagia...saya pun bahagia...echeehh..

N3 kali ni tak adalah spesel mana pon ..cam beser-beser jer. echewahh macamlah N3 yang lain special..hehee..09 April hari tu kat Taman  Rashidah Utama  aku ada Persidangan Tahunan untuk Umno, Pemuda, Wanita & Puteri 2010. Aku ni bukannya Ketua Puteri ..aku ni Bendahari jer yang sebenor-benornya...tapi disebabkan Ketua Puteri aku tu dah meletakkan jawatannya soo..aku kenalah memangku jawatan tu buat sementara waktu ...sebab yang lain-lainnya pun dah tenggelam timbul macam biskut chipsmore..kojap ado kojap tak tak do ..kalau diikut-ikutkan jangka hayat aku sebagai Puteri dah tamat ! dah expired ! hee..umur Puteri Umnokan sampai 35 jer...Pemuda 40 ..tak aci tau !...betapa "mak-mak" nyer umur ku iniii...

                               
 Bersama Adinda Suffian merangkap KP Taman Sri Kelemak
(rase2 kalau aku "tudung"kan  muka dia tu,muka dia sama cam aku tak?)
ngehngeh..jangan marah pyan...i lap u..

Nampak sangat pura-pura..ngehngeh 

ni Satu Malaysia keerrr....apa nih? kan aku dah bagitau hari tu..sekarang aku ngan makcik-makcik kat Taman tu ..dah Geng !
(nak tunjuk gelang sebenarnya..)

tak abis-abis ar acik nih dengan Satu Malaysia dia...hee.
Jangan tak kenal dengan orang kat sebelah i tu yer...omak den.
(jangan tak tahu disamping kesopanan aku itu, aku nak cover perut sebenarnya..palsu sungguh)

okay bye korang ..tahun depan aku amek gambar sepeeesenn jer baju dengan makcik-makcik tu semua..apa maksudnya tu ?
ya betooll..aku semakin muda...terima kasih korang..korang memang pandai amek hati...
hehee..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails