Jom Kelik-Kelik !

Apr 5, 2011

Seoul Garden


Assalamualaikum...ini Nico nak cerita ..cerita rappers muda di kota ..umur muda nak bercinta..heee..eehh lagu tu femes tau masa tau masa zaman aku anak dara dulu..hehee. ntah pegi mana dah Nico ni dah tak bercerita dah dia....Tapi itu lirik ana hentam sajalah..

Last weekend aku tiga dara, dara buyong (peknen), dara emas (warga emas) & anak dara sunti (aku)..ngehngeh. jangan muntah jangan muntah ...sebab aku nak bawak korang g jalan-jalan carik makan ni. we olls pegi kat Siul Seoul Garden Mahkota Parade, Melaka. Makan ok harga phewwww...boleh tahanlah..setelah dicampur dibahagi adalah dalam RM40 hengget seorang....yang ruginya..diulangi..yang ruginya...masa tu aku dilanda wabak selsema..jadik hidung aku tersumbat..huhuu...


hadekk ngan heemakk



Bayangkan punyalah wangi bila steamboat kat tengah-tengah menggelegak..punyalah harum bila udang..daging kambing...daging ayam itu di panggang di keliling apa benda nama cekadak tu..tapi bayangkan betapa frustnya aku bila hidung aku tak boleh bau masa tu....sampaikan aku angkat makanan..macam udang tu ..aku letak dekat-dekat ngan hidung....still tak bau..tensen akak dekk. Kalau ada orang yang nampak apa yang aku buat tu..mesti kata ...sian dia ..macam gayat jer..nak makan pun nak cium-cium duluu..hee..


wahhh !! 


eemmmmmm....

Full house maaaa....



ha tengok tuhh..tuuuu tengah nak cium makanan lah tuuu..heee

byeee...


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails