Jom Kelik-Kelik !

Aug 12, 2011

MaJLiS PeRpiSahaN

Majlis Perpisahan Staff Unit Kesihatan dibuat khas untukku pada Jumaat 29 Julai yang lalu. 19/7 - 22/7/2011 seronok-seronok g Benchmarking...balik jer...haaameeekkk ! kena bertugas di tempat lain pulak. Sekarang ni aku berada di Bahagian Pembangunan & Pengurusan Fasiliti. Nama kemain lagi..tapi..tuuuutttt.. "Sorry yer wartawan-wartawan semua i tak boleh bagi apa-apa komen buat sementara waktu ni..kerana i takut nanti akan terjejas karier i nie..." ngehngeh...

Plug Berlogo Unit Kesihatan UiTM Melaka yang diserahkan oleh
 Dr. Sapura..huhuu..touching..touching

 Tuala untuk lap hingus...hahaaa..! cenderahati tuuuu..amek..amek..!

Menu nasi beriani yang dibuat khas oleh Hj.Rahim Midon
(MA Unit Kesihatan UiTM Melaka)
 sempena majlis ini dan dia sanggup mengambil cuti untuk memasak..thank you ! thank you Hj ! Nasi Beriani Hj. memang sedap sangat ...memang puas hati ...!


Dengan penuh semangat ...amek cepat nanti abis..!

 Cheese cake pemberian Dr. Sapura untuk majlis ini...Terima Kasih Dr.


haaa yang ini aku bawak pulak untuk kengkawan....Chocolate Moist Cake .
Dikesempatan ini aku nak promosi sekali yer..
Sesiapa yang nak order boleh oder yer ..rasa dia tok sah cakap memang rase Chocolate Moist yang sebenar. harga RM45.00 sahaja. Sebenarnya cake ni makcik kat Taman aku yang buat, so masa penyerahan cake ni..dia mintak tolong aku promosikan kek dia ni..tu yang aku tengah tolonglah ni...dapat dapatlah pulak dalam bulan puasa nikan....pahala tuu..hee.. 

Akhir kata Selamat Tinggal buat semua rakan-rakan yang tersayang..
love u all !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails