Jom Kelik-Kelik !

Aug 26, 2011

SeLaMaT HaRi RaYa


Selamat Hari Raya ...Hari untuk kita bersuka ria.. setahun hanya sekali .. merayakan hari yang mulia ini. Dam Dam Dum bunyi mercun...

Lagu-lagu raya berkumandang di sana sini membuatkan kita sudah terasa kehangatan nak berhari raya.  Semestinyalah kita sudah terbayangkan juadah-juadah yang enak tersusun di atas meja di pagi Syawal. Makanan itu bertambah-tambahlah enaknya kalau dimasak dari air tangan ibu kita sendiri. Hidangan hari raya yang paling aku suka ialah Ketupat Pulut yang mak buat ..memang tiada tandingannya ..hingga menjilat sarung ketupat ..heee... macam tulah walaupun kemana pun kita pergi masakan ibu juga mencari igauan kita terutamanya kalau kita berada diperantauan..tapi setakat ini alhamdullilah setiap kali raya memang aku dapat berhari raya dengan mak.

Mak - Hari Raya, Hari Raya - Mak. Syukur Alhamdullilah.

Sempena Hari Raya akan bakal menjelang beberapa hari saja lagi, aizeepesona/yun aizun/aku/saya....ingin menyusun kesemua jari2 yang ku ada untuk memohon kemaafan kepada semua follower2 yang seramai 44,000 orang tuuu..kalau ada kata-kata dalam blog aku ni bisa menyinggung perasaan si pembaca blog ini. Maaf Zahir & Batin kepada semua dan kepada sesiapa yang akan pulang berhari raye ke kampung..bawak kereta baik-baik tau!

SELAMAT HARI RAYA ..MAAF ZAHIR BATIN !!

Yaaaaahhooooooooooooooooo raye !!!

4 comments:

  1. Darling...raya datanglah rumah....


    salam aidilfitri....

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri pada kak nani juga...

    kalau saya datang gumah akak nanti saya tak boleh berkata2 dah..conpem sy akan terkedu..hee..

    mmglah rase cam nk datang ...kak nani doakanlah suatu hari nanti sy smpai kat rumah akak yang tersergam indah tuu...(walaupun hanya dlm mimpi)..huhuu

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya ye.. Maaf Zahir Batin..
    Wah siap perem gambo gayo..

    ReplyDelete
  4. farmys-selamat hari raye 2U2 !

    perem jgn tak perem...hahaa..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails