Jom Kelik-Kelik !

Sep 8, 2010

dah pandai dah dia....amboooiiii


percaya atau tidak anak dara kenit tu dah pandai ambik gambar2 ni semua..
ni mesti ikut macam mak dia nih...

petang tu aku tengah sibok kat dapor..yer ler masak nak buka posa..
abis tu dia sibuk2 kacau aku...

"ibu adik nak kamera nih bu..." rengetan si anak
(tak bagi kang nangis...lagi leceh...padan muka aku pi letak handbag merata-rate nape..)

"haa elok2 pegang tuh..tali dia tuh lilit kat tangan dua kali " pesan si ibu

(dia pon dah paham sebab kalau dah lilit kat tangan tu jatuh pon masih selamat lagi kamera tu..

hari tu aku nak update gambar kat blog..sesedar jerr...ada gambar udang  galah gorenglah plak ..kahkah !!

oohh rupenye2 dia dah perhatikan perangai aku semenjak dua menjak ni suka tangkap gambar makanan...hehee

sape yang nak dipersalahkan ??


haa tapi gambar yang ni tak jadik..dan ada beberapa lagi gambar yang tak jadik..



yang ni okay..kan ? bisa membuat perutku tiba2 menjadi lapar...

zati..zati..ini rupe koje ko yer !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails