Jom Kelik-Kelik !

Sep 24, 2010

Angin rajin make up dah datang !


Malam tadi..g kuar makan lagii..tapi bawak budak dua orang tuuh..
salah sorang nyer ada interframe kat belakang aku tu..cara senyum dah macam aku dah ...

sementara tunggu ayah pojie balik keje & ijat balik tuisyen
masa tengah sesiap tu..zati dengan rela hatinya offer nak amek gamba
kira okaylah tu..

trus lah terpikir untuk update entry kat blog aku ni

ini bukan ruangan belajar make -up atau ruangan nak tunjuk2 terror
 bagi tips cara2 untuk menghias wajah yer..

ini ruangan untuk memenuhkan blog aku jer dan untuk pembaca2 blog ini mengetahui apa aktiviti aku malam tadi..heheh


saje buat muka gedik santai

pakai mascara sendayu tinggi...mak ai besar mata aku ni erk
(eh baru tahu ker)

ketip jangan tak ketip ...
adooiii terketip bulu idung ..hee

haa entry hari tu kan dah cakap mascara nihdapat memanjangkan lagik bulu mata kita
(wuitt tirusnya muka aku..)

tadaaa...dah siap
amacam ada beza tak ..mata tadi dengan mataku sekarang?

pandangan sisi wajib okay

begitulah adanya akuu...remaja yang berumur 17 tahun ++ niiih..
(tolong jangan muntah yer..loya jer tak per)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails