Jom Kelik-Kelik !

Aug 15, 2011

Lepas rindu di PiZZa HuT


Balik dari Terengganu tempohari aku sampai pun sudah agak lewat malam..so ayah poji pun dah pergi keje.Makanya tak dapatlah jumpa ..Ayah poji yang semakin slim semenjak ambil produk LICTHIN....t-shirt2 dia yang macam karung beras dulu tu dia tak nak pakai lagi...(masa tu aku selalu usik kat dia yang aku dah 2x beganak dia tak beganak2 lagi)..ngehngeh..

Oleh yang demikian...keesokan harinya ayah poji pun mengajak aku & anakss-anakss ker Pizza Hut Tampin untuk melepaskan rindu dendam..( perasan..) opss lupa ayah poji soh bawak adik aku sekali..(syiera). Ala biasa-biasa jerkan ..makan kat pizza hut..tapi kalau tunjuk gambar-gambar ni semua pada bulan puasa ni..mesti perasaan itu menjadi agak luar biasakan? heee..

Masing2 menggayakan pakaian yang aku beli kat Terengganu..excited u..

Sementara menunggu pizza siap..kanak-kanak akan diberi sehelai kertas ..untuk menghilangkan rasa boring...ala macam teka silangkata tuu..bagus jugak idea dorang nih..sebelum-sebelum ni tak adalah pulak...

 apsal ijat ? masam ker air tu..

si kenit nih memang pantang nampak benda-benda yang bercirikan pisau..
seboleh-bolehnya dia nak buat sendiri...

belum apa-apa dah jilat jari..whatlah you..

 lupa nama yang ini...tapi dia chicken wing ..tapi memang sedap sangat sebab rasanya lain dengan chicken wing yang biasa order sebelum-sebelum nih.

Mata aku nampak dah macam muka orang Jepun tengah makan sushi ..hahaa..tapi    ni Jepun celup sebab tak pandai pakai chopstick..
(tak per raye nanti mintak maaf..heee..)

Bayangkan rasanya yang enak & lazat ..pizzanya yang gebu .rasa yang sungguh memukau..tapi apakan daya anda hanya mampu melihatnya sahaja dengan perasaan yang tidak puas hati dengan orang yang meletakkan gambar itu di sini...!..heee..Bukan apa saja nak korang muhasabah diri bulan2 posa nih..

bye ..jangan marah haaaaa...


1 comment:

Related Posts with Thumbnails