Jom Kelik-Kelik !

Jan 20, 2011

Dulu dok dalam Bakul Motor jer


yeyehh dah boleh upload gambar ..
tapi tak tahulah sampai bila.adoooyaiii..okaylah mak pon tak nak
 bebel anyak-anyak..kita ke topik kita hari ini. Gambo ni masa aku g seremban sebab anak buah belah suami tunang. So, yang dalam gambo ni anak buah ayah poji ler..anak buah aku baru 8 tahun..
sebaya ngan si ijat.
bukan ape bila aku nengok2 gambo ni aku teringatkan masa zaman2 mula aku mula kenal ngan family pak saudara dorang (ayah poji ler)..masa tu budak -budak dua orang ni masih pakai gaun lagi (umur dalam 5 & 7 tahun) ..dan ayah poji kalau bawak dorang g ronda -ronda naik motor..so dorang dok dalam bakul ..tapi salah sorang ler ..tak ada ler dua2 dok dalam tuu..borok no ler goperyer teman oii...
so sekarang ni masing2 dah bermur 13 ngan 15 tahun dah sekolah menengah dah pon ..kira-kiranya dalam masa 8 tahun tu ...mendadak betul tumbesaran kanak2 nikan ? cepat erk..( cam tak bleh terima kenyataan jer..).lainlah mcam aku ni ..dulu 27 tahun mula kawin..sekarang 35 tahun (tak mengaku dah masuk 36 ) sama jer ..macam dorang..tak caya nengok betul2 nampak cam lebih kurang sama jer umur kita orang kan? (TOLONG JANGAN ZOOM) ..heeee
kalau aku kawin masa umur 20 tahun ..dah tentu2 aku dah ada anak umur macam dorangkan?
Sila bayangkan kalau aku dah ada 2 orang anak dara besar macam tu ?? auuuww seronoknya...
tak per okkaayy (cover) dulu aku puas melalui zaman keremajaanku..
laaa....laaa....laaa...laaa...(puas hati)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails