Jom Kelik-Kelik !

Jan 19, 2011

Kalu tak boleh jugak ....aku create yang baru

Tadi masa beborak ngan adik aku yang 'comel' tu..dia bagi idea supaya aku create jer blog yang baru..amacam ? tak bleh ar..cam ni..serba tak kena idop aku sekarang tau..betol2 rase mengong..semengong-mengongnyer..! bila tengok hari ni Kak NaNi RosTam aku (ceh kak nanirostam aku..jangan dia cakap sape kakak ko? haa..menggigil nak jawab nanti..) upload gambar kaw-kaw punya banyak ..sakit jiwa aku dibuatnya. aku nak jugak ! mana boleh cam ni...huwahhh. Gambar kat camera aku macam2 tauu. Takkan nak buat pekasam jer kot. Kalau aku tak tunjuk kat korang kang satu badan aku nih gatal-gatal..Lepas nih tukar nama blog  ..aizeepesona kepada aizeelivina amacam ? kahkah..pesona okaylah gua ader.livina gua tak der..
hehee.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails