Jom Kelik-Kelik !

Jan 12, 2011

Hari-Hari yang Menyakitkan

haa  mesti seramkan dengar tajuk tu..yang menyakitkan sebenarnya adalah jiwa aku..fikiran aku..Kerana ! kerana apa yer murid-murid....kerrranaa aku tak bleh upload gambar lagi..rase sampai macam nak "bersara" jer daripada dunia perfileman blog ni..tp aku sayang ngan benda2 ni..kat sinilah aku dapat melepaskan perasan aku ..dorang kata kena delete yang previous punyer gamba aku dah buat..daripada 70 lebih post aku dah sampai 56 jer..takkan nak delete semua kot..! setiap kali aku delete benda2 tu..rase macam nak terkeluar jerk air mata aku tau..sian tak ? huhuu..

takkan aku call 911 pulak..dah abis semua kengkawan aku yang mane daripada IT yang mane bukan daripada IT tapi pandai godek2 benda camnih..semua tak bleh settle..Mencik ar cenggini..

nak salahkan sape?
1.bukan salah ibu aku mengandung ..masa emak aku mengandong masa
tu blog belum wujud lagi..
2. nak salahkan laki? isshh..dia tak ambik pot pasal menda2 nih..
3. anak ? lagilah...main game pandailah dorang...
4. salah aku lah kot..aku yang MENGGONG agaknya..masih tak cukup ilmu pasal menda2 macam ni..(agaknyalah...)

tolong doakan untuk aku untuk terus berjuang di dalam bidang blog yang aku ceburi ini..(kelakar jer bunyi yer..pelik pon ada)

babai...doa tau jangan tak doa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails