Jom Kelik-Kelik !

Mar 7, 2011

Jumpa Anak Ikan Duyung Terdampar


Hehee..belum apa-apa lagi dah gelak. sorry ..aku dengan gelak ni tak boleh dipisahkan macam dak aur ngan dak tebing. Gambar zati ni aku ambil semasa  sesi photografi adik aku kawin.hee.so terlanjur dorang amek gambar tu aku ngan mak aku tumpanglah sekaki nak merekacipta anak dara cinonit ni. Aku pakaikan dia rambut pelesu oren. Sebut perkataan oren nih tetiba teringat plak zati hari tu dia nak aku belikan beehoon goreng..dia cakap "ibu adik nak ibu belikan adik beehoon goreng yang oren tu".ngehngeh.

okay sambung, Bila ditenung-tenung kembali gambar ni..esshh dah macam gope anak ikan duyong jer..(echeeh macam penah tengok ikan duyong..) tapi orang cakap yang sebenarnya ikan duyong tak cantik  dia hodoh..ontahlah makcik pun kurang pasti nak oiiii..isshh tapi ikan duyong daripada spesis yang ini yang comel punya..(soorry terpuji pulak).okaylah itulah saja untuk korang hari ni.Moga korang mimpi ikan duyong malam ini. hahah..

2 comments:

  1. entri akak ni mmg saya pun gelak dulu baru baca..hehe

    versi baby duyung, comey je

    ReplyDelete
  2. muis-baby duyong kena paksa pakai rambut pelesu..muka masam ! hehee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails