Jom Kelik-Kelik !

Mar 23, 2011

TaMan SeriBu BunGa


Assalamualaikum ...Cak ! Assalamualaikum Cak ! ..okay okay dua kali jer. Ni masa aku pergi bawak anak-anak pergi berjalan-jalan kat Taman Seribu Bunga kat area Ayer Keroh ..selalu aku lalu jer tapi disebabkan adik aku mengajak sebab nak bawak anak-anak berjalan sempena coti sekolah..siankan nampak sangat pergi tempat save budget.kahkah..tapi cover beb lepas tu kita pergi jenjalan kat Cameron Highlands bulan depan yer...eh lepas tu  kesian betul bebudok tu semua baru nak panas enjin ..lari sana lari sini loncat sana loncat sini ...dan terjerit kegembiraan bagai.....ha...amekkkk...HUJAN woooooo...lintang pukang berlari .huhuuu ..tak puas ! tak puas ! anak2 sibuk nak bermain lagi, mak mak sibuk nak berposing macam gayat sampai sana sebab  cantik sangat ..macam masuk Taman Bunga dalam kawasan Istana Raja. Aku kalau nampak bunga bunga nie memang hilang ingatan sekejap..hee

emak & adinda

ini baru betul ..like mother like daughter
(aku yang suruh sebenarnya buat kaki macam tu..kalau jatoh adik ko ..ko jawab ngan laki dia yon !..hehee...)



saje nak tunjuk ker ada bijik mata besar? teringat zaman remaja la tuuu..tahulah laki masing-masing tak ikut..hee..


emak & pembantu rumah adik (embak)

cantik bunga kenanga tu kan..mak akulah yang petik ..seb baik pengawal istana tak nampak. kalau tak aku dipaksa jadik dayang pulak kat situ...lain kali memang aku akan pergi lagi sebab memang tak puas ..belum habis aku teroka tempat tu..hujanlah pulak....lepas tu lepak Mahkota Parade..pegi makan makan Mc D sebab lapar giler.

okay daaaaaaaaaa...!!  permisi ya  bukk...(terpengaruh kat orang sebelah tu..)

3 comments:

  1. embak pun nak enterprem skali kew..huhu

    ReplyDelete
  2. Embak pon nak enterprem skali kew..huhu

    ReplyDelete
  3. khairil-embak sekrang dah bagus dik.Dulu kalau nak ambik gambar mesti mengelak punya tp sekrang ok jerr..hee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails