Jom Kelik-Kelik !

Mar 25, 2011

SwiM - SwiM kat RuMaH aJe



wah kemain lagi..masa tengah baik..

Kehadapan korang yang disayangi & dikasihi sekalian semoga berada didalam keadaan yang sihat sejahteralah hendaknya. eh dah lama tak dengar bait-bait surat yang macam inikan? tak yahlah rasa cam hipokrit jer ..heheh.korang buat apa tu? aku okay sihat alhamdullilah.

Tak adalah specialnya pun cerita aku ni cuma sahaja-sahaja nak cerita tentang seorang ibu yang cuba membahagiakan hati kedua2 anaknya. tak tahu nak g jalan mane sebenarnya cuti sekolah hari tu..tapi aku rasa itu kurang tepat punya alasan ..alasan yang tepat adalah ayah poji kerja sepanjang coti sekolah hari tu yer..huhu. itu yang sampai aku kata kat anak2..kita nak pergi jalan bukan ikut time cuti sekolah anak2 tapi kena tunggu ayah punya  cuti.boleh camtu? bolehlahkan alasan tuh...keeeerr boleh blah..huwahwawahh.

Bila aku tengok anak aku dah macam tak tentu arah lari depan gumah...sampai kat dapur..lepas tu ulang alik ulang alik ..bikin fening ana punya kefala.so tetiba keluar mentol kat atas kepala aku..untuk keluarkan swimming pool pelesu tu letak kat depan gumah. haaaa...buatlah apa korang nak buat yer..wah kemain suka masing-masing..

mak aaiii anak dara aku posing tak tahan...sapa ajar ko nih?

lepas tu nak suruh keluar dari kolam tu macam nak terkeluar anak tekak aku.."Ijat ..adik..dah sudah tuu...." 20 X ulang !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails