Jom Kelik-Kelik !

Nov 8, 2010

FamiLy DaY 2010

Ini entry yang paling banyak gamba..pagi semalam (Ahad) ada Family Day kat Taman Kesayangan hamba.pagi2 lagi aku dah kejutkan anak2.tapi dah pesan siap-siap malam sebelum tu supaya dorang boleh set mind dorang ..tak dek lah liat nak bangunkaann...."ijat esok ijat kena bangun pagi ..kalau nak ikut ibu..esok kat balairaya  ada Family Day..ada sukaneka macam2 aktiviti ada ..bla..bla..bla..".."ooohh..yehyehh..ijat nak ikut ..ijat nak ikut..' budak2kaannn suukkkeeerr benda2 cam nih..tapi ayah poji macam biasa..kerja and kerja.okaaayy.tak pelah bangga aper dapat suami rajin keje...heee.soo..pagi2 lagi dah kuar rumah dalam kol 7.30 pagi. wahh..baguz yerr.Selalunya aku mesti ambik bahagian..dalam senamrobik ker..poco2 ker..but this time aku tak join..banyak hal sangatlah masa minggu practise hari tuh..

pelakon handalan aku sedang menyendok kuah kacang

baca doa pandang depan !


oh terpaku ku seketika
si bujang gebu

sebelum membuat persembahan poco2
mak aku paling kanan sekali ..so korang dah tahu yer ..nape aku pon suka poco2..heee..like mother like daughter what....


ewahh..steady mak !

bebudak  tadika kemas sebelum buat persembahan..
adik baju hijau nape pandang makcik acik yon macam tuhh ??

sponsored dari adik ipar MRO PRINTING & ADVERTISING
mak jugak tak ketinggalan sponsor dapur gas
MAK NAK MAK ...!!!
bakal anak-anak dara meletops taman seri kelemak lagi 10 tahun lagi..hehee

 bakal-bakal meletops !! POMMMMM !!


 pertandingan memakan aiskrim..hee..acah jer..
muka lepas nangis sebab terjatuh tangga sebab excited sgt dapat aiskrim..sian..



Yaahhhhh !! tu diaa  !!! gaya mau lebehh...
Bowling Padang lah konon...satu pon tak KONO !
(siap ketap bibir tak tahan sehh)


haa ini perkenalkan yang pattern lebeh kurang aku nih ialah adinda beta. Juara ketegori pop balada  pertandingan bola beracun !
haa nampak dua-dua orang takut nak pegang ...kahkahh

 aksi -aksi cemas..konoon..pertandingan belon berair..kalo pecah KALAH !

 Sambot ! Sambot ! iiiiyaahhh...

 aku dapat no. 3 ! ngehngeh.. 
 belon pon bukan aku yang pecahkan okayy..tu budak kat depan aku tuhhh..
aku masih kering dan selesa yerr..tak kena..tak kena ponn

 ijat dapat hadiah..sebab diantara kanak2 yang kerap datang sertai aktiviti kat Balairaya..mesti sebab dia rajin ikut mak dia kan..sape mak dia?hee...

 haaa...ini dia mak dia...no.3 beb !..jadiilaahh...

goncang lagi !...goncang lagi ! heee..Encik KP ini pon adinda aku jugak..abiss dah dok selonggok satu taman kaann...sape yang untung ...mak akuuuuu jugak...okay aperrr...

ayahanda pon dapat hamper ..oh bertuah sungguh tidak seperti aku..
sabar-sabar yer..

 anak buah kembar aku pon dapat...nasiibb...nasiibb..


ehhh..jangan rebut-rebut..kalau tak nak bagi ibu...
.tahulah ibu nak buat aperr..
(ibu panggilan untuk aku tau..bukan ibu roti..bukan ibu hayam okayy..heee)


haaa...kan dah kataa...nasibb...nasibbb...sabor yer yon ...

TAPI JANGAN TAK PERCAYA !
hadiah yang paling diidam-idamkan oleh semua orang .....
Basikal yang terponggok kat atas meja tuuhh...
sape yang dapat...??????

kalau bukann......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
suprise....!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kalau dah rezeki tak kemana ......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jatoh kepaadaaa.........!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Orang lain !!!!! Huwaaaaaaahh!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails