Jom Kelik-Kelik !

Nov 4, 2010

Mimpi Nangis


korang ..korang..ehh apa korang korang??
ehh kira ok lah tu seb aku tak panggil korang KERANG..hehee

penah tak korang dapat mimpi yang ssseeediih sangat -sangat. lepas tu bangun tido jer rase cam sebak semacam seperti ada benda berat yang menghimpit dada?

aku pernah mengalaminya ..wah giteww..(pengakuan eksklusif)
tak tahu apsal..mimpi tu sedih tak hengat tahap gaban okkkayy...
contoh mimpi yang penah aku mimpi..eh berapa banyak miimpiii daaa..
penah mimpi laki tinggalkan akuuu...huwaahh (realitinya tak penah tau)
mimpi kena dianiaya..
adalah seumur hidup aku nih dalam 2,3 x kena mimpi-mimpi cam tuh..
sedar-sedar jer...aku nangis siap teresak2 lagi..penah plak aku tak nangis..tapi dek sebabkan aku tak tahan sebab terlalu sebak yang amat sangat ...aku layankan ajerrlah...walaupon aku tak tahu ujung pangkal
aku nangis, nangis dan nangis...haaaaaaaahhhhh baru puasssss..
lega..

gilakah aku ? eh tak....tak..aku ok maaa... 

tapi penah jugak ar masa zaman sekolah dulu masa tu aku kat hostel..ada sorang kakak tuh..dia bangun jer dia nangis teresak2..
bila ketua dorm aku tanye dia bagitau yang dia mimpi ayah dia sakit...
lepas tuh terus jer ketua dorm tu suruh dia balik jumpa ngan ayah dia..sebenarnya ayah dia sihat jer pon..

dan sebenarnya ingatkan aku jer macam tuh..rupenya ada gak ar one of aku nyer member aku kat facebook citer camtuh kat member2 yang lain..sooo aku pon bagitahu dia yang aku pon penah kena camtuh..

tapi kenapa jadi macam tuh aku rase ada kena mengena dengan
kestabilan hormon dalam badan di ketika itu..yang aku pasti mesti waktu2 yang dekat dengan "Bendera Merah" nak berkibar..hehee
tak abis-abis aku nih kan ? asyik citer pasal hormon jeerrr..
mungkin aku kena buat entry khas pasal 'HORMON' pulak lepas nih..

hormon imbalance ?
hormon estrogen?


..haaaahhh lega dah dapat nangis..

..lepas..lepaskan...jangan simpan nanti meletops !
sussaahhh wooo ..!!

selagi kita manusia ..esp yang dah dewasa nih tak dapat lari dari
mimpi nangis mimpi2 pelbagai nih..

Mimpi seram ? ishh takut mak..

Mimpi romantik ? auuww..

Mimpi kena cekik? adusshh..!

Mimpi tergelak? eh ada ker?

Mimpi citer hindustan ..golek-golek sampai terjatuh katil ....adooooiii !

Mimpi berjalan..eh itu mengigau namanya..sedar2 jer atas kubor.nyehnyeh..

tapi aku yang aku mimpi tuu..bukan sebab ada masalah okay..
sebab hormon ok ..hormon...hehee

seronok kalau boleh putarkan waktu...kan? kan? boleh jadik
budak2 semula ..
tapi aku dah laaamaa dahh tak mimpi camtu ..tak tahulah malam ni..
huawahhwahhwahh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
macam saya !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mane??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


heeee...saya tak ada masalah langsong !! hormon saya stabil..heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails