Jom Kelik-Kelik !

Nov 10, 2010

SeRonoknya Nyanyi DaLam Kereta


aku suka nyanyi dalam kereta bila sensorang..suka dan suka..
kerraaanaa..kerraanaa apa murid-murid ?? heee........
sambil-sambil bawak kereta bila aku bernyanyi aku rase seronok sangat ..lepas segala stress dan ...ada lagu ker masa tuh..tak dek ker..unplugged pun okay...ngehngeh ..aku tak kesaahh..memang best ..tak tahulah apa sebab jadik camnih..bukan orang dengar pon nyanyi jer kuat-kuat pon tak per..siap ngan gaya dan memek muka pon okay..janji tak lepas stering..kahkahh..
tapi nyanyi lagu-lagu ceria jer tau...janganlah nyanyi lagu-lagu tangkap leleh..kang jiwa kacau..tetiba air mata bergenang-genang kang...
tak perasan plak lori kat depan tuuhh..
kenkadang tuh aku terpikir gek kaan..kot2 ada pulak orang kata aku nih perempuan sewel manalah yang bawak kereta nih..alaa tapi jangan over-over sangat okaylah tuuuuu..

*syyyyssshh..jangan bagitau orang lain..korang jer tahu..heee

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails